Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Linnéa - 7 augusti 2010 17:20

Jag och min syster sitter just nu helt uppslukade av första säsongen av "Vanpire Diaries". Vi var ju utomlands när de 3 sista avsnitten visades - så det ska bli extra spännande att se dem! ;)

Jag längar verkligen till när säsong 2 kommer ut! Även fast VD är välidgt wannabe både Twilight och True Blood så ääääälskar jag den serien! :D

               

Av Linnéa - 7 augusti 2010 14:25

Tjeeeenare bloggiiissh! Får jag lov att presentera våran nya familjemedlem?

Nämligen en iPhone 3g - som är ett "utifall" datorerna inte skulle fungera i huset. Mohaha, än har han inte fått något namn. Men jag ska nog klura ut någonting åt den lilla rackaren!

 


Uppdatering: Fick ett sms ifrån Anna där det stod "LINNÉA! iphonen bara måste heta Rickard!!!!!" Så - välkommen till vårat hushåll RICKARD! :)

Av Linnéa - 7 augusti 2010 12:28

Auuuuw... Jag tycker så synd om migsjälv när jag knappt kan sms'a tack vare mina tummar som värker som f*n! GAH. Iallafall så känner jag mig jätte utvilad just nu. Även fast jag drömt ca 8 olika drömmar inatt... ;)

Och så var det planerna för idag... Jag har verkligen ingen lust att gå ut i denna regnbärande luft. Min mamma föreslog att vi skulle ut och plocka svamp!

                                           .N-E-J  T-A-C-K.

  

Ovido - Quiz & Flashcards