Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Linnéa - 18 augusti 2010 21:16

Jag sköt upp packningen lite... Hade nämlingen ett fan/votingparty att besöka genom msn! Vi skulle rösta på Tokio Hotel till Rockbjörnen. Det är sååå kul eftersom att man faktiskt hittar nya TH vänner där. OCH jag visste Bill och Tom's hemadress så jag kunde styla lite inför alla. *hehe*

Btw så blir det yttligare ett votingpary imorgon! FAST FUCK! JAG ÄR JU INTE HEMMA DÅ KOM JAG PÅ!!! Får sitta inne på iPhonen i bilen... :/

Av Linnéa - 18 augusti 2010 18:54

Gah vad jag hatar att packa! Är alltid så rädd för att glömma någonting - vilket jag alltid gör. Imorgon sticker jag faktiskt till Helsingborg efter skolan! (Som om det var ingenting...) Så hela 8 timmar kommer jag behöva spendera i bilen. Kuuuuul. *not*

  

Jag ska ha minst lika mycket packning med mig som han har! ;3

Av Linnéa - 18 augusti 2010 17:19

Hejsan! Nu är jag hemma igen efter en 2 timmars lång skoldag.

jag tog bussen in till stan klockan 11 och träffade min emoängel Olivia på bussen! Sedan klev jag av på stan och mötte upp Elin vid Gina Tricot och spanade in lite clothes. Vi gick mot skolan och träffade alla andra! MOHAH har verkligen saknat alla. ;)        


Efter skolan så svängde jag förbi farmor och farfar och fick i mig lite fika - men nu är jag hemma igen!

Av Linnéa - 18 augusti 2010 13:30

Nu sitter jag antagligen i skolan och leker någon lek som vi brukar på skolstarten...

Medan lägger jag upp ett tidsinställt inlägg med bilder som Lina skickade igårkväll ifrån de två gångerna jag hälsat på henne i Kiruna!


Påsken 2009:

Mitt hår var möööörkt... Jag var nästan helt svart! ;)


Sommaren 2008:

Kanotpaddling vid deras stuga.


Studsmattan vid deras stuga.


               

Jag och min lillasyster...

Ovido - Quiz & Flashcards