Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Linnéa - 27 augusti 2010 22:12

Woho imorgon klockan 10.00 bär det av till Stockholm för lite shopping. Prio ett ska vara att hitta ett par snygga Converse. Jag har tänkt att köpa det 1000 gånger men varje gång så har jag backat och kommit på någon dum andledning till att inte köpa det...

Hm så vi får se om jag kommer hem med något nice imorgon! ;)

  

Vad tycker ni är snyggast - enfärgade eller med mönster?


Av Linnéa - 27 augusti 2010 19:35

Jag förstår inte vad alla besökare gick! I sommarens början hade jag flera hundra unika läsare per dag. Men efter Österriket-resan försvann de mesta eftersom det blev 2 veckor utan någon bloggning... När jag väl betat upp statistiken igen så drar skolan igång - och än en gång försvinner det läsare. KOM TILLBAKA! *gråter*


När jag ändå är igång med ett inlägg kan jag ju berätta att jag är väldigt sugen på att köpa en "Jofama By Kenza" väska... Den här närmare bestämt:

  

Den finns bl.a att köpa på chique.se!

Av Linnéa - 27 augusti 2010 17:08

Jag la nyss ut ett JB inlägg där man kunde se en rolig "reklamfilm" han var med i... Men den funakde inte så jag tog bort inlägget.

Istället så får ni lyssna på en låt han gjorde tillsammans med soulja boy!

Av Linnéa - 27 augusti 2010 14:49

Gud så skönt med fredag igen. När jag tänker tillbaka så har veckan gått väldigt snabbt, för att inte tala om hur snabbt dagen gått! Kommer knappt ihåg vad som hänt i mitt liv. Men jag har pluggat som en duktig flicka iallafall.

Politik och politiskabegrepp är veeeeerkligen intressant.


Nu vet jag inte vad som ska göras... Antagligen bara vila! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards