Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Gitarr...

Av Linnéa - 23 februari 2011 10:30

Som jag skrev för några veckor sedan - spelar vi gitarr i musiken... Dock så är lektionen endast 1 timme/vecka och jag använder en vänstergitarr. Det betyder ju att jag inte kan spela hemma. (Har bara högergitarr a.k.a en vanlig gitarr där.) Så vet ni vad jag gjorde igår? Jag tog våran svåra gitarr och började spela som högerhänt! Haha, så nu kan jag akorden bättre med högergitarren!! Svårt var det, och mina fingrar värkte... Men nu kan jag öva precis lika mycket som alla andra iallafall! ;)

Hahaha mina ben ser inte liiite stora ut.

Vi ska spela låten "Knocking on heavens door" med rätt akord OCH melodi.

 
 
michelle

michelle

23 februari 2011 15:13

Coolt. kolla gjärna min blogg ! :)

http://micccishere.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 23 september 2012 22:02


Hejsan allihopa som fortfarande hittar till denna blogg. Jag har tröttnat på denna sida och vill börja om på nytt igen. Så jag har faktiskt dissat bloggplatset och bytit till devote.se! Ni kan fortsätta följa mitt skrivande häääär!!   Ses vi där...

Av Linnéa - 21 juli 2012 16:50


Idag hade jag så himla tråkigt här hemma att jag faktiskt tog initiativet att möblera om mitt lilla rum. Blev mycket ljusare och luftigare så blev rätt nöjd! Tog ingen bild innan så ni kan inte jämföra resultatet, mohaha! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 18:35

Jag som inte är nån kaffemänniska blev helt kär i denna underbara dryck - kaffeslush! Det är som en gräddig isdricka med kaffesmak, aaaaapgod!...

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05


Nu har vi vinkat småttingarna hejdå och jag sitter kvar här med Hälge i knät! Blev ingen shopping alls här för min del. *wooops* men ska snart hit igen så det gör inget! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 12:55

Är i Sthlm även idag eftersom vi hade skräckfilms maraton inatt.. jag som blir så sjukt rädd när jag kollar skräckisar... Men idag är det tänkt att vi ska träffa Hälges chiuahua-syskon, söta små varelser det där! Här kommer även en suddig outfit...

Skapa flashcards