Alla inlägg under april 2011

Av Linnéa - 20 april 2011 20:51

Imorgon bär det av till huvudstaden för lite shopping och att träffa mina farbröder! Ska bli riktigt nice, och jag sover även över där! Vet inte riktigt om jag hinner blogga... Men i värsta fall ses vi på Fredag då jag kan berätta allt!

Av Linnéa - 20 april 2011 18:49

Idag har jag ännu en dag gassat i solen! Jag och min lillasyster bestämde oss för att gå hem till farmor och farfar och umgås, eftersom att vi ändå inte hade någonting speciellt att göra.

Det är så hiiiimla varmt ute dessa dagar, så det gäller att passa på att skaffa sig färg!

 

Av Linnéa - 19 april 2011 16:54

Idag var jag som sagt på stan med Sassa! Först gick vi runt en stund i affärerna och det var döhett ute i min skinnjacka! Sedan bestämde vi oss för att käka varsin Nachotallrik på Saffets... Väääldigt kladdigt! Sedan strosade vi runt i solen yttligare ett tag och både hon och jag hittade fina saker som köptes!

Vi kom överens om att vi även ska byta påskägg med varandra på Fredag, så vi köpte en massa godis!

 

Söt tubsjal - Gina Tricot 99 :-

Ingredienser till Sassas påskägg, de söta chockladbitarna med text kommer ifrån Lagerhaus   Två tighta linnen från Gina Tricot 99:- / styck   Tillsist en rosa oversize t-shirt för 149:-, även den från Gina!

Av Linnéa - 19 april 2011 09:49

Idag ska jag och Sassa se oss om på stan! Så himla länge sedan jag var där och köpte någonting fint så det blir verkligen på tiden! Bussen går vid tolv, så räkna med att jag är borta ett tag!

Älskaaaar bilden!

Av Linnéa - 18 april 2011 21:26

Mestadels av min dag har jag varit med Anna. Vi spelade faktiskt Sims 3 där "Hjärtkrossar Ronny" blev till... Sån himla rolig lirare det där!

Sedan har vi även spelat kubb! Och det mest otroliga var - JAG VANN 2 AV 3 MATCHER! (Dock så sög vi båda denna gång då både hon och jag förlorade varsin match med att ha ner kungen...)

 

Av Linnéa - 17 april 2011 10:03

Godmorgon! Idag ska jag åka och se min lillasysters dansuppvisningar i både bugg och lindihopp! Jag har hemska minnen från gympapass då vi dansade bugg, så det ska bli skoj och se om hon plågas lika mycket som mig... Nejdå, hon tycker ju om att dansa så vi får väl se!

  

Av Linnéa - 16 april 2011 21:49

Haha, idag sprang jag ut i vårsolen det första jag gjorde när jag vaknade - och satt kvar ända till eftermiddagen. Då fick bloggen lida!

Så nu är jag brun! Dock så blev halsen röd eftersom jag brände den, men det gör mig ingenting. Till min förskräckelse insåg jag att mina sommarfräknar nu börjar ploppa upp = Varken fint eller roligt.

Idag försökte jag även lura min mamma att jag faktiskt piercat naveln, fast hon gick inte på det... Allt pyssel förjäves alltså!

 

Av Linnéa - 15 april 2011 15:25

NU ÄR DET LOV! 10 DAGARS LEDIGHET, HUUUUR HÄRLIGT LÅTER INTE DET?

 

Ovido - Quiz & Flashcards