Alla inlägg den 22 maj 2011

Av Linnéa - 22 maj 2011 19:53

Idag kl. 21:00 börjar tydligen Solsidan igen? Jag kommer knappt ihåg någonting från första säsongen (som de nu ska visa) så det ska bli jätteskojj att kolla på det igen!

Av Linnéa - 22 maj 2011 16:32

Kom precis hem från Lövudden (en av de få stränderna vi har i V-ås) där jag solat ett tag. Visste ni förresten att det är där jag ska prao'a nästa vecka?

Det finns nämligen en hotell- och konferrans-anläggning där som min pappas kompis äger, så jag ska vara med och lära mig hur de arbetar!


Här kommer lite bilder från deras hemsida;

   Utsikt rakt över Mälaren.   En av sviterna.   Baksidans uterestaurang.

Av Linnéa - 22 maj 2011 00:20

Jag såg nyss klart på den nya tecknade filmen "Rio" om den blåa fågeln som inte kan flyga. Den varså himla söt och man skrattade faktiskt en del också!

Men nu är det dags för mig att sova... Så god natt!

Ovido - Quiz & Flashcards