Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Linnéa - 25 maj 2011 21:08

Jag är faktiskt lite nervös inför morgondagen då det är min första praodag. Vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra, men hoppas att jag får prova på en massa olika saker man kan göra på både hotell och restaurangavdelningen!

Snart är det dags för mig att sova så jag vaknar pigg och glad till första arbetsdagen! ;) 

Av Linnéa - 25 maj 2011 19:28

Som ni säkert redan förstått så är mina föräldrar skilda sedan ca 2 år tillbaka. Har nu vant mig vid det, så saknar knappt "den gamla tiden". Men såklart är det jobbigt att bara få se dem varannan vecka!

Mina föräldrar är precis som alla andras, kan ibland vara världens jobbigaste och ibland världens bästa! Men vad som än händer kommer jag alltid att älska dem! ♥


Av Linnéa - 25 maj 2011 19:15

    Nu är det dags för massa jordgubbar! Mums, har verkligen förtjänat det efter två redovisningar och ett prov idag!

Av Linnéa - 25 maj 2011 19:08

Idag hittade jag äntligen en skolavslutningsklänning efter ett lååångt tags letande i flera butiker. Den kommer från H&M och gick på 399 kr. Är faktiskt ganska nöjd även fast det blev ett desperatköp, eftersom att jag inte hittade någonting annat!

Ovido - Quiz & Flashcards