Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Linnéa - 24 maj 2011 20:16

Jag har nu bestämt mig för min fondtapet för det nya rummet. Det är något slags blommönster i svart, silver, grå och cerise! Jag kommer knappt ihåg den, men den ser ungefäääär ut såhär(fast såklart mycket snyggare):

   

Av Linnéa - 24 maj 2011 18:40

Min bästa resa var helt klart min Thailandsresa när jag endast var 10 år. Tyvärr var jag för liten för att riktigt uppskatta allting då och tyckte det var som roligast att bada i poolen istället för att hitta på massa! Här har ni några bilder från den tiden;

 

  En del av våran uuuunderbara pool!   Våran frukostbuffé var allt annat än nyttig.   En av stränderna vi flitigt besökte.

En söt vovve vi träffade på en marknad.     Vi flätade håret på hotellet.   En annan mysig strand.   Red elefant i djungeln.   Badade i ett litet vattenfall i regnskogen.  På samma dag åkte jag även kanot och spanade in djuren som bor där!

Ovido - Quiz & Flashcards