Alla inlägg den 4 februari 2012

Av Linnéa - 4 februari 2012 20:31

Klart man måste kolla in Melodifestivalen 2012, även fast förväntingarna ligger rätt långt nere på botten nu...


Update: Det är någonting allvarligt fel när jag tycker att Sean Banan var bäst av alla! Knappt så Dead by April slog honom lixom! :o Men Ana Gina är lika kul som vanligt!

Av Linnéa - 4 februari 2012 19:54

Jag har redan hunnit sprida ut alla grejer jag köpt i Thailand så jag får visa er i omgångar istället.

Här har vi lite linnen och armband jag fick tag i:

Av Linnéa - 4 februari 2012 16:15

Älinah, Elin, Sofia, Sassa und moii på påskparyyy hos S förra året!

Av Linnéa - 4 februari 2012 12:42

Igår taggade jag hem till Anna för att spela några Hockeymatcher! *Mohaha* Kommer ni ihåg dessa spel? Det värsta är att man blir så inne i spelet att man seriöst skriker när man får till ett mål! Tyvärr så va Anna nååågot bättre än mig på att köra, så jag förlorade ganska stort. Men det var ju iallafall skojj! ;)

Finland gick som segrare!


 

Nu ska jag över till tjejen igen, eller rättare sagt till ICA eftersom, att vi har ett mycket viktigt uppdrag att utföra!

Ovido - Quiz & Flashcards