Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Linnéa - 6 februari 2012 17:45

Idag hände jag med mamma till affären för att köpa saker inför nationellaprovet i SV imorgon! Just imorgon får vi bara ha med oss frukt och annat tråk men på torsdag då gäller andra regler! För första gången på 4 år kommer alla vräka i sig godis, kakor och bakelser bara för att man får! Hoppas vi inte skriver sämre då bara...

Man kan ju lätt säga att jag blev lite entusiastik och nu när jag kom hem insåg jag att jag kanske köpte lite väääl mycket inför torsdagen!

Hittade bland annat dessa nya Ballerinakakorna som verkade asgoda. (Inte min bild)

Av Linnéa - 6 februari 2012 14:00

Well, jag har ju två hem. En villa i en liten by hos mamma och en lägenhet mitt i centrala Västerås hos pappa. Så jag får uppleva det bästa av två världar lixom! I villan har jag bott sedan jag var två år, men när mina föräldrar separerade flyttade pappa till en lägenhet närmre stan. Nu i somras flyttade vi till en större lägenhet mitt i stan, så nu har jag nära till all shopping! *mohaha*

Såhär ser det ut hemma hos mammi!

Ovido - Quiz & Flashcards