Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Linnéa - 22 februari 2012 20:25

Kommer ni ihåg mitt lilla mål jag satte upp i början av månaden? Att börja gymma och dra ned på godsakerna? Well det andra målet har jag klarat av ganska bra, men pga min höft har jag ju inte kunnat gymma nånting.. Till idag på idrotten när jag insåg att jag kan både cykla och ha styrketräning utan att det gör ont! Så på fredagskvällen blir det somn bestämt gymmet med Anna och Nojjan, och ska även dit på sportlovet med Sassa och Elin!

Nu på fredag har vi dessutom idrottsdag - så ska ha något baspass på Friskis och sedan ha en lång match över badmintonnätet! :')

Välkomna nu den aktiva och sportiga Linnéa!

Mitt fokusmål (som min idrottslärare tycker det är så viktigt att man har) kommer vara att fixa en plattare mage och att få upp min kondition!

Av Linnéa - 22 februari 2012 20:09

Det jag skrev om igår har nu blivit helt bestämt och biljetterna är köpta så varför inte bara berätta? Den 4 april ska jag, Anna och Mathilda till Stockholm för att kolla in det grymma bandet Hot Chelle Rae live! Kan knappt deras låtar så det blir till att öva, men deras musik är ju faktiskt asbra. Ska bli så jävla kul!!

Det är samma grabbar som gjort "Tonight Tonight"-låten ni vet?

Ovido - Quiz & Flashcards