Alla inlägg under oktober 2011

Av Linnéa - 14 oktober 2011 17:25


Yeah, imorgon drar vi tre tjejjor iväg på shoppingrund i Stockholm! Dock så går tåget klockan 9, så jag kommer iallafall vara rätt trött... Men det ska bli askul iallafall! :D


Av Linnéa - 14 oktober 2011 16:52

Alltsågårkvällen ägnade jag och bästebror seriöst åt att kolla igenom alla de gymnasier och ljnjer som finns i Västerås och faaan vad svårt det kommer bli att välja!


Idag hade vi förresten ett mördarprov. Vi satt och pluggade som galningar den sista tiden innan, sedan visade det sig att det knappt handlade om vad vi trodde. GAH, får se hur det gick sen då!

Av Linnéa - 12 oktober 2011 20:44

Men gud, kollade tillbaka under kategorin "För ett år sedan" som finns på bloggen. Insåg att det gått ett år sedan jag bröt tån! Det var första och hitills enda gången jagh brytit någonting, och jag hade skiiiitont i flera veckor.

Av Linnéa - 12 oktober 2011 18:44

Har varit hemma idag eftersom jag hade skitont i magen, men det känns mycket bättre nu! Hittade förrensten bilder på mej och Anna som togs för ett tag sedan;

Hyllning till Petra!

Sååå mogen!

Om ni bara visste vad detta betydde! ;)

Yeah, tofflor.

Av Linnéa - 11 oktober 2011 18:14

Blah är så sjukt trött efter en lång dag i skolan... Tror inte jag sovit så värst mycket inatt. Strömmen stängdes av på morgonen också, så jag var tvungen att sminka mig i mörkret typ!

Nu ska jag kolla / sova framför tv'n och smörja in mina händer med hudkräm var och varannan minut. Jääättehemskt att ha torra händer.

Av Linnéa - 10 oktober 2011 18:19

Okej, jag erkänner. Jag har börjat gilla dubstep på riktigt.

Av Linnéa - 9 oktober 2011 17:26

Var tvungen att ta en snabb tripp till stan idag för att skaffa mig en ny strömkabel... Stella, våran vimsiga kisse hade nämligen bitit sönder min.

 

Nu är det hög tid att börja packa inför ännu en mamma vecka!

Av Linnéa - 9 oktober 2011 13:24

Nu har de hemska bilderna kommit. USCH säger jag bara. Inte alls nöjd med detta års resultat. Här har vi iallafall min klass! Vad några vi ser ut att vara förresten... :3

Ovido - Quiz & Flashcards