Direktlänk till inlägg 5 februari 2012

Test;

Av Linnéa - 5 februari 2012 13:10

Hur gammal är du om fem år? Blir väl snart 21 isåfall. :s
Hur lång är du? Strax under 170 cm..
Vilken är den senaste filmen du sett? Shit, kommer inte änns ihåg?
Hur löd det senaste sms:et du fick? ”Jag visste det! :)<3" 
Vilken är din favoritplats? Solstolen i Thailand, daaah
Är du redo att satsa på ett seriöst förhållande nu? Tror inte det
Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? Jaklart, när jag säger det menar jag verkligen det!
Litar du på din bästa vän? Jaklart!
Har du playat någon gång? Nope, tycker det är fult att hålla på.
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Typ när jag och Anna fixade filmen igår.
Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar så jag kan ta med mig den mellan mamma och pappa.
Tycker du om att mysa/kela? Jadå.
Har du någonsin åkt ambulans? Nejj det har jag faktiskt inte... Än.
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och godis typ, haha!
Vilket är ditt favoritprogram på tv? Top Model, Project Runway och DHW såklart!
Flirtar du mycket? Sjääälvklart, nejdå!
Dansar du i bilen? Öh ja, för det har man verkligen plats för!
Favoritfärg? Rosa, svart och vit!
Skola och program? Kunskap, går inte på gymsnasiet än!
Vad åt du till middag igår? Typ pasta och räkor i currysås.
Har du skolkat någongång? Hehe jaau!

 
 
Gabriella

Gabriella

5 februari 2012 13:40

Kopierar det testet om de e ok! :)

http://ggabbyy.blogg.se

 
Cindy

Cindy

5 februari 2012 14:04

Ha en fortsatt trevlig söndag! :)

Kika gärna in i min blogg för mode tips & inspiration.

/ http://cindyvuong.blogg.se

http://cindyvuong.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 23 september 2012 22:02


Hejsan allihopa som fortfarande hittar till denna blogg. Jag har tröttnat på denna sida och vill börja om på nytt igen. Så jag har faktiskt dissat bloggplatset och bytit till devote.se! Ni kan fortsätta följa mitt skrivande häääär!!   Ses vi där...

Av Linnéa - 21 juli 2012 16:50


Idag hade jag så himla tråkigt här hemma att jag faktiskt tog initiativet att möblera om mitt lilla rum. Blev mycket ljusare och luftigare så blev rätt nöjd! Tog ingen bild innan så ni kan inte jämföra resultatet, mohaha! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 18:35

Jag som inte är nån kaffemänniska blev helt kär i denna underbara dryck - kaffeslush! Det är som en gräddig isdricka med kaffesmak, aaaaapgod!...

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05


Nu har vi vinkat småttingarna hejdå och jag sitter kvar här med Hälge i knät! Blev ingen shopping alls här för min del. *wooops* men ska snart hit igen så det gör inget! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 12:55

Är i Sthlm även idag eftersom vi hade skräckfilms maraton inatt.. jag som blir så sjukt rädd när jag kollar skräckisar... Men idag är det tänkt att vi ska träffa Hälges chiuahua-syskon, söta små varelser det där! Här kommer även en suddig outfit...

Ovido - Quiz & Flashcards