Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 12 februari 2011 15:15

Jag dissade Prinsessan och grodan och kollade istället på en annan relativt ny film, Due Date.

Den klassas som komedi och var faktiskt rätt kul på sina ställen. Själva storyn var väl ingen höjdare, men den var klart sevärd!

Rekomenderas...!

  

Av Linnéa - 12 februari 2011 13:07

Nu är jag hemma igen efter en sväng till affären också. Väl här hemma finns det absolut ingenting att göra, så jag ska sätta mig och kolla på disney filmen "Prinsessan och grodan"... Så vi får väl se om den är så bra gjord som alla säger!   

Av Linnéa - 12 februari 2011 11:06

Nu mår jag äntligen lite bättre och febern har släppt... Så idag får jag väl dra igång bloggandet igen! Jag har två stora nyheter jag ska släppa under de närmsta dagarna så håll ögonen öppna!

Nu ska jag iallfall åka och lämna min syrra i något stall... Usch, hoppas inte hästlukten fastnar på mig!  

Av Linnéa - 10 februari 2011 17:45

Bestämde mig för att göra om min header eftersom att den blev ganska dålig förra gången... Så jag använder mig av samma bilder, men var lite mer nogrann den här gången! ;) 

Den nya!

Av Linnéa - 8 februari 2011 19:56

Idag har jag stannat hemma från skolan. Hela dagen har jag haft både mag- och huvud-ont och dessutom hade jag världens näsblödning igår = inte kul.

Jag uppdaterar när jag mår bättre.

Av Linnéa - 7 februari 2011 20:00

oh yes, äntligen är mitt favvo program på tv igen!

  

Av Linnéa - 7 februari 2011 18:19

Skoldagen idag var rätt jobbig... Skulle ju redovisa en massa - men jag är så lat så jag skjuter alltid upp det! Får göra det imorgon istället.

Ida tog med sig barnboken "Fnissarnas hämnd" till skolan som jag minns vi hade högläsning ur i 2:an! Då förstod jag ingenting av boken men nu garvade jag så jag höll på att dö! Älskar sån barnslig och tråkig humor... Så läs den om ni också vill skratta! ;)  

Av Linnéa - 7 februari 2011 13:45

Igår fick jag äntligen hem mina nya rosa converse! De är som sagt köpta på en sportbutik i Thailand - så dem är äkta. Det var ju egentligen meningen att min farbror skulle köpa skor med mönster till mig, men han hittade inga så istället köpte han ett par rosa!

Framdelen på skon är mycket rundare än mina andra converse - annars är de identiska till formen! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards