Alla inlägg under februari 2011

Av Linnéa - 24 februari 2011 19:30

Sorry - har inte kunnat blogga på hela dagen. På idrotten hade vi Hip Hop / Street dance och det var faktiskt ganska skoj! Eftersom att vi inte har våran egna gympalokal var det en bit att gå... Så höll vi på att dö när vi skulle tid och hem. Hatar att det är så jävla kallt ute!

En mycket vacker bild på Älinah och mig från våran promenad i kylan.

 

Sedan efter skolan blev jag upphämtad av farmor så jag har varit där hela eftermiddagen / kvällen!

Av Linnéa - 23 februari 2011 20:33

Usch, från ingenstans fick jag huvudvärk för några timmar sedan så jag har faktiskt legat och vilat ett tag! Det gör fortfarande ont - men ska tröstäta glass, kolla på Family Guy och hoppas på att det försvinner!

  

Av Linnéa - 23 februari 2011 16:00

Jag längtar som f*n till både våren och sommaren och blev överlycklig när H&M's vårkatalog kommit! 1 tecken på att värmen snart kommer... Då blev jag jättesugen på att shoppa! Har inte varit nere på stan på flera veckor nu. Så någon dag framöver ska jag springa runt i buktikerna och kolla in lite vårplagg! :) 

Allt från H&M.

Av Linnéa - 23 februari 2011 15:03

Dagen idag har varit väldigt annorlunda. Vi skulle på "teater" trodde vi... Men det visade sig att det var en föreställning då alla bärde fula vita masker, och någon vit poncho så man inte skulle känna igen nån! :O Det stod dessutom massa människotyper på maskarna såsom "svenne", "bög", "dryg".

Vi fick gå runt i byggnaden medan ledarna pratade en massa. Jättetråkig var den iallafall!

Jag var Svenne och Elin var Barbie!

Av Linnéa - 23 februari 2011 10:30

Som jag skrev för några veckor sedan - spelar vi gitarr i musiken... Dock så är lektionen endast 1 timme/vecka och jag använder en vänstergitarr. Det betyder ju att jag inte kan spela hemma. (Har bara högergitarr a.k.a en vanlig gitarr där.) Så vet ni vad jag gjorde igår? Jag tog våran svåra gitarr och började spela som högerhänt! Haha, så nu kan jag akorden bättre med högergitarren!! Svårt var det, och mina fingrar värkte... Men nu kan jag öva precis lika mycket som alla andra iallafall! ;)

Hahaha mina ben ser inte liiite stora ut.

Vi ska spela låten "Knocking on heavens door" med rätt akord OCH melodi.

Av Linnéa - 22 februari 2011 20:31

Imorgon börjar jag blogga påriktigt igen! Har varit borta här eftersom att det är så tråkigt att blogga när ingenting händer... Och framförallt är det jättesegt för er att läsa ovärda inlägg! ;)

Av Linnéa - 19 februari 2011 11:47

Så, nu är jag tillbaka! Jag var hemma yttligare några dagar efter mitt senaste inlägg. Men igår var jag faktiskt i skolan och redovisade och jobbade en massa. Så jag är nöjd med min arbetsinsatts! ;)

Idag ska jag iallafall inte hitta på någonting tror jag... Sitter fast i en liten by där det inte finns någonting att göra! 


Här kan ni btw lyssna på min spotifylista: lllllinneas.

Av Linnéa - 15 februari 2011 18:14

Inatt vid 4-tiden vaknade jag upp med värsta magsmärtan och kunde inte somna om. Så ännu en dag var jag hemma ifrån skolan och jag har fortfarande jätteont.. :/

Men imorgon ska jag nog till skolan iallafall. Jag trodde aldrig det var möjligt - Men jag saknar faktiskt att vara i skolan! :s  

Ovido - Quiz & Flashcards