Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 12 februari 2012 19:27

För att fira att min ansökan om gymnasiet äntligen är inne, köpte vi hem thaimat! *wihooo*

Bilder från Thailand.

Av Linnéa - 12 februari 2012 13:58

Har hört folk säga att den var bra och jag har hört folk säga att den var dålig.

Nu vill jag ta reda på vem som ljuger!

Av Linnéa - 12 februari 2012 11:49

Vaknade rätt tidigt idag (för att vara jag) vid halv elva, så bestämde mig för att min garderob borde rensas. Eftersom mina två garderober ligger rätt långt ifrån varann - en hemma hos mamma och en hos pappa - samlas det massa onödiga plagg som aldrig används, men som jag inte märker att de finns! Så i min lilla garderob jag inte trodde jag hade lastat med oanvändbara grejjor fick jag ihop två fulla papperskassar som nu ska skänkas till Afrika!

Av Linnéa - 12 februari 2012 00:43

Sitter och lyssnar på Ulrik Munthers mello-låt, Soldiers! Den var verkligen apbra och är jätterädd för att användaren när som helst ska ta bort klippet, vill inte sluta lyssna!

Nu har jag laddat ned den till mobilen, så nu är jag nöjd.

Av Linnéa - 11 februari 2012 18:47

Idag i bilen hörde jag denna låt och funderade länge innan jag kom på vart jag hört låten. Först kom jag på att det är en reklam för någon Viasat-grej, sedan kom jag på att Amelia visade denna för mig i Thailand eftersom att hon kände dem i bandet! Tyckte då dem var assköna men hade ingen aning om att de faktiskt var lite kända redan!


Av Linnéa - 11 februari 2012 18:24

Jadu.. Efter att ha sett alla bilder på de fallande modellerna är inte det precis ett liv jag skulle önska. Istället skulle det vara coolt att byta liv med någon superkänd och mäktig människa, typ Justin Bieber! Fatta att ha en enorm tjejsvärm efter sig vart man än går. Det skulle såklart vara asdryg att ha det så en längre tid, men när det bara gäller en dag skulle det ju vara nååågot coolt! :'D

Av Linnéa - 11 februari 2012 17:13

Plötsligt händer det:

Skapa flashcards