Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 11 februari 2012 12:35

Idag hade jag tänkt följa med min familj ut på isen. Vet inte om vi ska åka skridskor eller inte, men skojj iallafall! Förutom att det är så sjukt kallt ute, så man fryser ihjäl efter bara några minuter... Men det ska nog gå bra!

När jag var där ute efter ett NP med mina kömpisar. Och jag vet faktiskt inte varför vi står lite konstigt? :'s

Av Linnéa - 10 februari 2012 21:00

Är så sjukt trött idag, så det blir en lugn hemmakväll med ett rör Pringles och en skräckis!

Av Linnéa - 10 februari 2012 16:15

Haha hittade en bild på Liam från 1D (och ja, jag och Anna är offecielt fans nu) ochsåg en viss likhet mellan våra miner.

Av Linnéa - 9 februari 2012 19:55

Två dagar har jag nu varit kär i denna fantastiskaasbraunderbara låt.

Vill ju nästan flytta till Brasilien nuuu! Nejdå, men den var såååå bra tills jag råkade höra den på engelska. Rekomenderas inte! Värdelös text, därför tänker jag låtsas som om jag bara hört den portogiskiska versionen! :DDD




Av Linnéa - 9 februari 2012 19:38

*Glömde göra igår, så vi tar den idag istället*


Eminem - Cleanin' Out My Closet

Avril Lavigne - My Happy Ending

Jessie J - Abracadabra

NewKid - Baby

Tokio Hotel - Down On You

Sidney Samson - Riverside

Ron Pope - A Drop In The Ocean

Soulja Boy - Fly

Toppen, Estet & Hubler - Vi Vet Hur Det Känns

Ane Brun - True Colours


Som ni ser är det lite blandade låtar och alla är gamla eftersom att jag numera bara lyssnar på spotify och raderade alla låtar man ändå tröttnar på efter en vecka, på mobilen!


Av Linnéa - 9 februari 2012 18:15

Glömde liksom att logga in igår, var jättestressad över att somna i tid inför nationella provet vi hade idag i SV. Det var skrivdelen denna gång och vi fick ha med oss massa godis! *mohahah* När vi var klara hade vi vid mitt bord lite tråkigt, så vi chattade via ett block och snackade lite shiiiit. Då dök våran lärare upp direkt och trodde vi höll på att fuska, tills hon försökte läsa vad vi skrivit och förstod att vi var heeelt oskyldiga! Hennes min, hon fattade ingenting av vad som stod! "Jag gillar inte rom. Jag gillar inte när folk piratdricker."

Sedan kom vi på att datorn var en mycket bättre plats att chatta på, tills rektorn gick bakom och kollade misstänksamt på oss!

Dessutom är smileysarna så fina på datorn!

Av Linnéa - 7 februari 2012 19:57

Eftersom att mina föräldrar är skilda finns de inga nyligen tagen bild på oss alla tillsammans, istället klippte jag ihop en liten bild på oss! Så det är alltså jag, pappa, mamma och Sara! :')

Skapa flashcards