Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 18 februari 2012 19:30

Nu står det myskväll på schemat!

Av Linnéa - 18 februari 2012 17:46

Hade helt glömt bort att jag hade ett presentkort på presentkorttorget.se innestående. Det är rätt smart, man skickar alltså ett presentkort på ett belopp till någon som till exempel fyller år. Men istället för att bestämma vilken butik presentkortet ska gå till, får födelsedagsbarnet själv bestämma vart man helst vill ha presentkort på! Då finns det massor av olika att välja mellan, för mig tävlade dessa kjedjor mot varann;

Tillslut vann Bik Bok, några extrahundringar där är ju aldrig fel!

Av Linnéa - 17 februari 2012 23:54

Har aldrig varit värsta fanet av Monki och kollade nyss in deras hemsida, inte imponerad av hur lite som visades.

Men är sugen på någon ny mörk tröja i garderoben innan våren kommer med allt sitt ljus igen. Får springa ner på stan nu i veckan och köpa nåt!

Av Linnéa - 17 februari 2012 16:24

Tidningar och mörkchoklad! Yeah, min nya Seventeen Magazine har kommit från USA nu! :)

Hade tänkt följa med Anna och Mathilda till gymmet idag, men min höft gör fortfarande ont så måste ligga lågt med motionen ett tag till! Men nästa fredag tänker jag gymma istället, även om jag skulle vara halvt döende!


Av Linnéa - 16 februari 2012 19:29

Just nu är jag jättesugen på någonting sött, typ bakelser eller tårta! Hitta förresten lite coola och annorlunda tårtor;

  

Av Linnéa - 16 februari 2012 19:20

Sitter här och skriver lite på ett engelska steg och försöker koncentrera mig. Meeen som vanligt störs man av facebook och blogglust, så man får väl göra ett inlägg iallafall!

Kan ju passa på att säga hur sjukt trött jag är på vintern! Trodde den var över, men igår låg det masssssa snö på backen som än inte försvunnit. Dessutom är det cpkallt ute, alltid så kul!!

Av Linnéa - 15 februari 2012 20:23

Har trött mosat mig igenom dagen som började med idrott. Ergonomi, alltid lika kul! Efter skolan åkte jag bara hem och gjorde verkligen ingenting.. Nu är det dags för mig att läsa igenom lite skolpapper inför morgondagen och sen blir de dhw-tittning!

Ovido - Quiz & Flashcards