Alla inlägg under februari 2012

Av Linnéa - 14 februari 2012 21:30

Hiss eller Diss?

Själv tycker jag att Rihannas frisyr var okej, lite fult med den jättemörka utväxten men jag antar att det är meningen med det hela! Katy's hårfärg förstår jag mig inte på alls. Hon som var jättesöt i sitt rosa hår. Men liksom blått urtvättat och amatörkrusat hår... Vad var grejer med det?

Av Linnéa - 14 februari 2012 21:18

Skulle vara liiite creepy om jag redan bestämt min framtida man nu, så istället får jag nöja mig med att leva en låååång tid tillsammans med Killen!

Av Linnéa - 14 februari 2012 21:06

Här finns bara jag, tanterna i DHW och min Ben& Jerry's!

Av Linnéa - 14 februari 2012 00:18

  

Hm, jag försökte iallafall!

Av Linnéa - 13 februari 2012 21:05


Jag håller faktiskt på att rita just nu, fick värsta infallet! Gillar ju att rita och sådant, men har nog aldrig försökt mig på att rita en kändis seriöst... Så vi får väl se hur det går!

Av Linnéa - 13 februari 2012 13:45

Jag har några smeknamn - när jag var liten kallades jag för Nea. Men det har nu ersatts av Lälläh. Eftersom att vi var två Linnéor i min klass kom vi på att vi behövde smeknamn, så jag fick heta Lälläh och den andra fick heta Lolloh! När hon sedan slutade fortsatte jag och kallas för Lälläh och nu reagerar jag inte änns om någon kallar mig Linnéa i skolan. Det är liksom inte jag!

Av Linnéa - 12 februari 2012 21:07

Mina planer och mål inför sommaren är att först och främst skaffa mig ett sommarjobb. Ingen panik, men skulle faktiskt vara kul att faktiskt jobba för första gången! Sedan hae jag väl tänkt att sola en massa och träffa kompisar! Planerar faktiskt en resa till Skåne med Anna, och sen hade jag och några klasskompisar tänkt att åka till Göteborg och rocka staden! *haha*

Drömmen i sommar lär ju vara att solen ska lysa varje dag och jag för en gång skulle ska bli riktigt brun!

Bild i Skåne från förra sommaren!

Skapa flashcards