Alla inlägg den 16 december 2010

Av Linnéa - 16 december 2010 21:02

Oj... Nu blev kvällen lite tokig och jag ligger efter i mitt tidschema. *haha*

Min söta vän Anna ska ta hand om mina kaniner medan jag är borta och jag gick därför för att lämna husnycklarna till henne.

Men det blev inte riktigt som jag tänkt mig - så jag och Anna träffades på mitten av vägen och stod och snackade i snöstormen i nästan en timme! Har nu ingen känsel i varken tår eller fingrar, men det var det värt! :D

Jag och Anna när vi skulle vara servitriser!

Av Linnéa - 16 december 2010 14:43

Det är dags för mig att börja packa ner ton av kläder i min resväska... Ska nämligen åka direkt till Helsingborg efter skolavslutningen imorgon! Det ska bli super skoj, för vi ska fira en "lille-jul" där nere... = JULKLAPPAR I FÖRTID!  

 

 

Ska bli såååå skönt med lov!

Av Linnéa - 16 december 2010 14:26

Idag har jag faktiskt varit på teater! (Några från skolan som satt ihop den.)

Den var verkligen bra och handlade om barnhemsbarn i London under andra världskriget.

Det jobbiga var att vi var tvugna att gå ca 2 km för att komma fram dit... Och sedan samma väg tillbaka. Ni kan ju förstå hur mycket man frös!

Annars så har vi bara städat skolan inför avslutnigen imorgon.

Av Linnéa - 16 december 2010 10:45

Så nu är det dags för mig att börja med dagens uppgift = Dag 1 – Presentera mig själv.

 

Jag är alltså en tjej på 14 vårar som heter Linnéa och lever i Sveriges one and only gurkstad - Västerås! Min fritid spenderar jag helst med mina kära vänner eller med att sitta fastklistrad här vid datorn och blogga. Familjen jag har består av en mamma, en pappa, en lillasyster... Och såklar min vita kissemiss Killen!

Två bilder på moii i September då vi var på Kreta.

Av Linnéa - 16 december 2010 09:45

Jag hittade den här listan på en blogg och bestämde mig för att också göra den! Det verkar ju vara rätt kul, så jag ska ge den ett försök! Jag skriver snart den första uppgiften, idag den 16:onde December 2010 och kommer vara klar med dem alla den 15 Januari 2011(!!!) om jag inte räknar fel...

Listan:

♥ Dag 1 – Presentera mig själv.
♥ Dag 2 – Min första kärlek.
♥ Dag 3 – Mina föräldrar.
♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.
♥ Dag 5 – Vad är kärlek.
♥ Dag 6 – Min dag.
♥ Dag 7 – Min bästa vän.
♥ Dag 8 – Ett ögonblick.
♥ Dag 9 – Min tro.
♥ Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
♥ Dag 11 – Mina syskon.
♥ Dag 12 – Mina tankar.
♥ Dag 13 – Den här veckan.
♥ Dag 14 – Vad hade jag på mig idag.
♥ Dag 15 – Mina drömmar.
♥ Dag 16 – Min bästa resa.

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
♥ Dag 20 – Den här månaden.
♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.
♥ Dag 22 – Det här upprör mig.
♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 24 – Det här får mig att gråta.
♥ Dag 25 – En första. 
♥ Dag 26 – Mina rädslor.
♥ Dag 27 – Min favoritplats. 
♥ Dag 28 – Det här saknar jag.
♥ Dag 29 – Mina ambitioner.
♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick.

Skapa flashcards