Alla inlägg den 26 december 2010

Av Linnéa - 26 december 2010 23:00

Jag har bara en syster. En äkta syster. Sedan har jag "låtsas syskon" som då är mina föräldrars respektives barn, men dem räknar jag inte in i min familj än.

Min riktiga syster heter iallafall Sara och är 12 bast. Hon har precis börjat på min skola, men är förvånandsvärt nog inte jobbig alls mot mig där! hemma däremot bråkar vi väääldigt ofta om allt och inget... Men i slutändan så älskar vi varandra ändå! <3

Precis när vi kommit till Kreta.  

Av Linnéa - 26 december 2010 22:48

Kollade precis klart på "Från andra sidan" som handlade om ett barnsjukhus som blev hemsökt från andra sidan graven av "metall-flickan Charlotte". Kan egentligen inte säga så mycket eftersom att jag då antagligen kommer avslöja allting... Men den var faktiskt riktigt läskig och jag rekomenderar er verkligen att se den!  

Av Linnéa - 26 december 2010 19:37

Nu sitter det en glad Linnéa framför datorn och lyssnar på sina favoritlåtar på Spotify (som äääntligen fungerar nu) med sina nya högtalare!

  

Av Linnéa - 26 december 2010 14:15

Fick denna supermysiga halsduk i julklapp också! Tro det eller ej - så är det min farbror som suttit och stickat den! Han borde ju nästan starta eget stick-företag med alla de beställningar han får... 

Det var by the way den jag skrev om att jag ville ha för några månader sedan, och nu är den äntligen min. Niceeeee!

Av Linnéa - 26 december 2010 12:26

Maha, kände för att starta dagen med Daniel Paris style! Jag blev så himla glad när han vann ung och bortskämd. Varken Paulina eller Karolina var värdiga priset. Men det var väldigt elakt av Amir att skriva ut att Daniel faktsikt vunnit, innan det visades på tv... Jaja, nog om det!

Idag ska jag hem till Farmor och Farfar och äta julbord. Usch, är trött på all denna julmat nu och vill helst bara kasta i mig pizza eller nått!


Här kommer några bilder från Julafton!

Granen med jättemånga paket! (syns knappt på bilden) och mina paket.

Bild på några av alla som var där! :)

Skapa flashcards