Alla inlägg den 19 december 2010

Av Linnéa - 19 december 2010 22:30

 Idag skippade jag frukosten eftersom att det blev tidig lunch. Då måste ni ju förstå att det inte var vilken lunch som helst - utan STEK! Haha, mormor är den ända jag vet som gör "söndagsstek".

Sedan till kvällsmat blev det en rejäl julmiddag igen med alla delikatesser på julbordet. Mums!  

Och som om inte det var nog har jag också fikat ett antal gånger... Fruktsallad, kakor, knäck...

Av Linnéa - 19 december 2010 19:52

Har somsagt inte gjort något speciellt idag... Bara segat framför datorn. (Socialt, I know.)

Nu sitter jag och kollar på Eclipse som jag och Sara fick igår, och trycker i mig massa valnötter!  

Av Linnéa - 19 december 2010 12:50

Jag har så himla tråkigt just nu och det finns ingenting att göra här! Är inte ett dugg sugen på att lämna mormor och morfars hus för att shoppa upp pengarna och presentkorten jag fick igår... Så vi får nog åka till Familia någon annan dag!

Istället ska jag sitta kvar här framför datorn en stund tills jag kanske kommer på något?

Av Linnéa - 19 december 2010 11:31

När jag som idag gick in på MSN's startsida såg jag att de hade en omröstning om vilken julkalender som var den bästa genom åren. Då fick man verkligen flashbacks av de härliga decembermornarna när man var liten då man alltid kollade på julkalendern! Mina absoluta favoriter var "Dieselråttor och skömansmöss", "Ronny och Julia" och "Mysteriet på greveholm".

Nu förstår jag mig verkligen inte på julkalendrarna. Dem 3-4 senaste åren har dem varit jättedåliga utan handling liksom... Men om det beror på att jag blivit smartare eller om regissörerna har brist på idéer vet jag inte än! ;)

  

Ovido - Quiz & Flashcards