Alla inlägg den 25 december 2010

Av Linnéa - 25 december 2010 22:11

Här får ni se vilka julklappar jag fick igår av pappas släkt!

 

Smycken! Inköpta i både Philipenerna och stora örhängen från Anna! 

  Nå skrivblock, Mössa, Body Butter och Spy Glasses!  

The messengers, Desperate Housewives-box och en bok.

   

Badskum, Prydnader och örngott.

 

Högtalare till datorn.

  Björn Borg-parfym, annan parfym, lösögonfransar och pengar. 

Kläder.

   

Ännu mera kläder. 

 

Jag tror att jag fick med allt... ;)

Av Linnéa - 25 december 2010 14:58

Hade tänkt att visa er alla julklappar som jag fick men måste skjuta upp det. Vi har nämligen fått gäster så jag måste kila ut och vara social!

  

Av Linnéa - 25 december 2010 01:55

Gud vad rolig den här julaftonen var. Så blir det oftast när man inte har så höga förväntningar innan! Fick massor utavdet jag önskade mig, men det väntar jag med att visa er tills imorgon. :)

Nu ska jag gå till sängs och sova ut, godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards