Alla inlägg den 28 december 2010

Av Linnéa - 28 december 2010 18:52

Asså gud vad lat jag känner mig nu när jag har ägnat hela dagen åt att kolla på gamla Desperate Housewives avsnitt. Var tvungen att sluta eftersom att jag fick ont i huvudet av en sådan lång stund framför tv'n. Istället ska jag nu fortsätta läsa boken "Shoo len". Den är faktiskt jättespännande!

jag har läst en annan bok av honom som på något sätt hör ihop med denne som heter "Shoo bre" och den var också riktigt bra!  

Av Linnéa - 28 december 2010 12:09

Känner mig lite krasslig idag med snuva och ont i halsen... Så jag skippar nog stan iallafall. Funderar på att vänta ett tag med mobilköpet och kanske köpa en iPhone istället?

Nu ska jag iallafall lägga mig i soffan och kolla på första säsongen av Desperate Housewives!  

Ovido - Quiz & Flashcards