Alla inlägg den 24 december 2010

Av Linnéa - 24 december 2010 17:15

Passar ju bra att ta upp min tron nu på julafton och allting! Kan börja med att erkänna att jag inte alls tror på någon Gud eller andra religon-saker. Är kristen men verkligen inte religös.

När jag tänker efter så har jag ingen "riktigt tro".. Inte när det gäller religion och sådant iallafall. Men någonting annat jag tror starkt på är andar och spöken! Dock inte vita lakan med kjedjor, utan mer energier och orber av döda människor. Har själv aldrig (vad jag vet) stött på något, men jag känner många som varit med om både det ena och det andra.

Det är rätt läskigt med sådant där tycker jag men ändå är jag så faschinerad och vill veta allt som går!   

Av Linnéa - 24 december 2010 10:15

Idag är det tänkt som så att jag nu vaknar hemma hos mamma, kollar i julstrumpan och gör mig iordning. (Har ju redan firat jul med mammas släkt.) Sedan ska jag hem till pappa där det bjuds på julfika tillsammans med hans tjej och hennes son. Efter det antar jag att vi åker hem till farmor och farfar för att äta julbord samt kollar på Kalle Anka och sedan drar vi vidare till farmors syster där paketöppningen hålls! Det kommer inte bara vara den närmsta släkten där, så vi blir väl runt 20 personer som kommer... Kanske inte min drömjulafton, men ju mer personer som kommer - desto mer paket får man! 8D


Förra julen var en av mina bästa jular... Kanske för att det är den jag kommer ihåg bäst? Fick iallafall min älskade laptop då som jag i nuläget sitter och skriver på!

Förra julaftonen såg jag ut såhär:

Av Linnéa - 24 december 2010 01:40

Känns smått overkligt att det faktiskt är julafton idag... Som ni säkert förstår kommer uppdateringen vara lika som den varit de senaste två dagarna - det vill säga låg! Men jag tror faktiskt ni har bättre saker för er än att läsa min blogg på dagen med stort D!  


Från mig själv till er alla - En riktigt god jul!

Ovido - Quiz & Flashcards