Alla inlägg den 18 december 2010

Av Linnéa - 18 december 2010 21:41

Juste, glömde att berätta att jag faktiskt hittade en avslutningsklänning från Gina Tricot tillslut. 

Den sitter väldigt dåligt på mig och det ser ut som att jag är gravid när jag har den på mig... Men annars är klänningen väldigt fin och jag älskar mönstret av tygerna upptill! (Syns inte på bilden.)

Av Linnéa - 18 december 2010 21:22

Yay, nu har jag öppnat alla paket jag fått från mina Skåne-släktingar! Fick till exempel detta:

Tokio Hotels nya platta, två böcker och en mini TH-kalender.

  

Britney Spears nya parfym, prenumeration på FRIDA, Presentkort på Glitter och H&M.

Pyjamas med en as söt isbjörn på! Och massa mjuka strumpor!

Den absolut sötaste julklappen jag någonsin fått! Mina morbröder och mostrar skickade in ett bidrag till barnbyn Siem Reap, Kambodja "i mitt namn" så att mina julklappspengar istället hjälper 157 fattiga barn att få ett bättre liv! 


(Fick även andra saker som smycken och pengar men var lite onödigt att ta kort på det.) 

Av Linnéa - 18 december 2010 14:30

Då var det dag att göra dag 3's uppgift - nämligen att berätta om mina föräldrar.


De skilde sig som sagt förra sommaren som vänner och de båda har hittat kärleken på nytt. Så jag bor alltså varannan vecka och det funkar förvånandsvärt bra!

Min mamma och jag kommer inte alltid överens, om det beror på att jag bara är en vanlig tonårstjej eller om mamma är ovanligt envis har jag inte räknat ut än.

Pappa och jag därimot bråkar nästintill aldrig och jag brukar nästan alltid få som jag vill!

Iallafall så älskar jag dem båda otroligt mycket, oavsett vad som händer. ♥

Gammal bild från Thailand.  

Av Linnéa - 18 december 2010 11:30

Igår hade vi som sagt Julavslutning i skolan. Så vi fick först komma till skolan och fika medan man satt och snackade med alla. Sedan gick vi alla till domkyrkan för att lyssna på sång och få våra betyg! Efter det var skolåret 2010 slut och jag åkte direkt hit till Skåne.

Först mina julflickor Sassa & Elin. Sedan Ida, jag och Diana som blev med på ett par hemska kort i skolan.


Här ser vi Sara H, Diana, Sofia, jag & Älinah som hade lite kul med självutlösaren!


Bara för att vi är bustjejer! *haha*


 Vi fick inte sitta tillsammans allihopa i kyrkan! :(


Tillslut ett juligt foto av mig och Älinah!

Av Linnéa - 18 december 2010 09:58

Det här kommer inte bli en vanlig lördag, för att idag ska vi faktiskt ha en "lilla julafton" då man får presenter, äter julmat och umgås med släkten.

Andledningen till varför vi firar det är att jag har massa släkt här i Skåne-land som jag inte kommer träffa på julafton, så istället får jag träffa dem idag!

Julskinka = Min favorit på julbordet.

Ovido - Quiz & Flashcards