Alla inlägg den 20 december 2010

Av Linnéa - 20 december 2010 19:30

Det här är kärlek för mig.

    

Av Linnéa - 20 december 2010 18:37

Det blev ganska många timmar på Familia och jag köpte alla presenterna som fattades inför julen! Letade även efter en ny väska men hittade ingen bra nog. Får gå runt på stan hemma och kolla istället.

 

Slog in paketen i gulliga julpapper! 

  


Sedan kunde jag inte motstå att även köpa mig själv någonting... Så jag kom hem med fyra nya nagellack och en bok som verkade vara bra.

Av Linnéa - 20 december 2010 14:45

Igårkväll då jag satt och kollade i Kenzas blgogarkiv hittade jag bilder från när hon var på Kreta... Då slog de mig att vi var på exakt samma ställe! (Hennes hotell låg vägg-i-vägg med mitt.

Men hon var ju som sagt där några månader innan mig. Men det är rätt coolt ändå! Såg även en bild där hon och sin kompis åkte jet-ski och det lär ju varit någon av de tre som jag fotade helt random eftersom att hon alltid hängde på samma strand som mig!

Hon verkade haft bättre väder än vad vi hade iallafall.

Av Linnéa - 20 december 2010 12:57

Heheh det blev en ganska lång sovmorgon för mig idag. Snacka om att jag inte kommer kunna somna i normal tid ikväll.

Idag var det egentligen tänkt att vi skulle ta färjan över till Danmark, men jag satte stopp för de planerna. Istället ska vi åka till ett stort shoppingcenter och bränna upp alla julklappspengarna! *mohaha*

Ovido - Quiz & Flashcards