Alla inlägg den 22 december 2010

Av Linnéa - 22 december 2010 17:40

Inatt ska jag göra någonting jag aldrig gjort förut. Något jag aldrig trodde att just jag skulle göra! Jag ska lana! Låter det inte coolt...?

Heh nej men det är såhär att jag och Anna bestämde oss redan för några veckor sedan att vi skulle lana en hel natt. Men eftersom att jag inte spelar "WOW" eller nått så ska vi istället lana på internet! *woho*

Tror ni vi klarar det? ;)

Av Linnéa - 22 december 2010 13:30

Som jag berättat förut så har jag ingen riktig bästa vän. Istället har jag vanliga vänner och speciella vänner! *haha*

De speciella vännerna betyder väldigt mycket för mig och det är dem jag tänker berätta om nu! ( Var lugna, det är slupad ordning. ;))

 

1. Lina - Vi har känt varandra väääldigt länge eftersom att vi var grannar som små. Men sedan flyttade ni upp till Kiruna och jag trodde att jag skulle förlora dig för alltid... Men vi är så tynga så vi har hållt kontekten och ser till att träffas minst 1 gång per år!

2. Anna - Har varit din kompis ända sedan vi sprang runt i blöjor! Det är så himla nice att bo granne med dig för det är så lätt att bara springa över och leka med dig! Din underbara humor måste jag också ta upp, du får mig seriöst ALLTID att garva! <3

3. Viktoria - Våra nyårslöften 2010 var att träffa varandra oftare... Vi klarade det den första månaden men sedan blev det så jobbigt eftersom att vi inte bor i samma stad. Från början var vi gamla klasskompisar och vi var jämt tillsammans på den tiden!

4. Olivia - Min lilla Åliviah och jag bestämde oss för att byta skola av någon random andledning. Då var vi iallafall konstant hela året. Nu har vi glidit ifrån varandra lite, men jag hoppas på att vi hittar tillbaka till varann igen som allitd! Natt och dag, du och jag.

5. Elin - När jag började i min nya klass var jag jätteblyg och vågade verkligen inte att prata med dig! Men tillslut så började vi vara och det är jag glad över. Numera är du, jag och Sassa varje dag i skolan och bättre klasskompisar från man leta efter... Läääänge!

6. Elina - Du och jag var verkligen bästisar där ett tag och gjorde det mesta tillsammans. Tyvärr så jobbade vi inte speciellt bra i skolan tillsammans och vi slutade umgås med varandra så mycket. Men du är fortfarande en skitbra kompis och vi har så många minnen ihop!

7. Sara - Sara, även kallad Sassa är också en kick-ass klasskompis! Det går inte en dag utan att vi gjort någonting roligt och jag älskar att vara med både dig och Elin!

Av Linnéa - 22 december 2010 12:11

Det är nu bara två dagar kvar till julafton men konstigt nog längtar jag inte alls. Vill bara att allt med julen att göra ska vara över så man får sätta igång med 2011! Hehe...

Idag iallafall ska jag vara med Anna. Ganska ovanligt, huh? Men det ska iallafall bli kul! Såg förresten på någon blogg att Daniel Paris iallafall vann Ung och Bortsäkämd! Wohooo, det var honom jag hejade på hela tiden så stort grattis till honom!

Ovido - Quiz & Flashcards