Alla inlägg under december 2010

Av Linnéa - 6 december 2010 17:48

Den här förmiddagen har jag kollat på den sorgliga filmen "Flyga drake" med ett 50-tal andra elever. Den var så himla sorglig så jag höll på att börja böla ett antal gånger!

Efter skolan hämtade pappa mig för att köpa mig ett par nya idrottskor! Så jag kom hem med ett par svart / rosa SOC - jogging skor:

  

Av Linnéa - 4 december 2010 16:07

Kom precis hem ifrån en dag på stan tillsammans med Anna! Vi har gått omkring och letat julklappar till våra nära och kära och jag hittade en del saker.

För första gången i mitt liv åt jag också på "Subway" och blev lurad av expiditen att köpa en kaka! *haha* Men det var faktiskt gott och jag ska lätt börja käka där oftare.

  

Julklappar + en hoddie jag och Anna köpte varsin av!

Av Linnéa - 3 december 2010 18:21

Hola allihopa! Dagen idag har sakta segat sig fram och jag har gjort Uppdraget för våran kurs... Scary att det dessutom var våran sista dag att redovisa innan alla betyg sätts!


Ikväll hade jag, Sara och pappa tänk oss att ha myskväll och äta thaimat, hyra film och köpa olika dipper + grönsaker!   


Av Linnéa - 2 december 2010 17:21

Idag kom Tokio Hotels musikvideo till den nya låten "Hurricanes and suns" ut!

Jag håller faktiskt inte med Kenza att den var tråkig. Tvärtom gillade jag den mycket eftersom att man fick sådana flashbacks från när man satt och knarkade de här videosarna! Alla fyra var så himla söta och oskyldiga på den tiden och jag blir faktiskt riktigt ledsen när jag tänker på hur annorlunda de blivit nu...

Dålig kvalite i mitten + på slutet?!


Annars har ingenting hänt idag... Hade innebandy på morgonen vilket var riktigt kul och hela eftermiddagen har jag forskat om "Svenska Akademien."

Av Linnéa - 1 december 2010 17:00

Awwe gissa vem som blev utvald till en av de 15 kandidaterna i "Lussekatten 2010" av VLT - om inte min lilla katt, Killen? Så nu kan man rösta på honom genom att sms:a "VLT KATT 3" till 72001!

 

 

Det är så gulligt att just han fick vara med i tidningen/nätet av alla de hundra katter som faktiskt sökte in!

Ovido - Quiz & Flashcards