Alla inlägg den 2 april 2010

Av Linnéa - 2 april 2010 20:23

Var inne på tradera och såg den här när det bara var 25 minuter kvar:

  

OMG! :D För 75 spänn med frakt!

Den är 88 x 55 cm stor! :) AAAAS BRA. Är så glad! :D<3

Av Linnéa - 2 april 2010 17:50

Sådär...

Det blev typ många där. :3 Liksom massa ifrån både pappas släckt och hennes släckt. Tillexempel så kom pappas 2 lillebroshor ifrån Stockholm. Så nu är det bestämt att jag och Sara ska ner dit på tisdag och sova till onsdagen!

Då ska jag shoppa som FAN! :D


Och nu ska jag sitta här och och ruttna i en timme. (Eyy hinner man förvandlas till jord på bara en timme?o_Ô)

Ända tills pappas broshor kommer igen. (Y) Niiiice niiice :D

   

As gamal bild på Micke, Nichlas(mina farbröder) och mej i ... Marocko O_o

Av Linnéa - 2 april 2010 14:32

Jag och Sara (syrran) tog massssssa flumm bilder. Massa skoj :D

Ni får se några som är väldigt seriösa *host*

 

     

  

Mitt hår är sepe ful. Men anyway!

Nu ska jag hem till min låtsas mamma för första gången *omg*

Så, hejdå för ett tag! :)

Av Linnéa - 2 april 2010 12:55

Jag fick höra av en kompis igår att Robert Pattinson, Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer till Sverige i sommar!

Blev såklart aaaaas glad och sprang ut till pappa direkt och sa att han var tvungen att stjutsa oss till Stockholm då!

Men sen kom jag på nu i efterhand, att det kanske bara var ett april skämt?!

Fyfan för den som kom på det isåfall. :(

Vet nån av er om det ryktet stämmer?

  

Av Linnéa - 2 april 2010 11:26

Det är Fredag idag, right?

Och jag slog mitt rekord på 250 redan igår! Så mitt nästa mål är.... 300 unika besökare! Tror ni jag klarar det? (A)


Iallafall så har jag precis vaknat och ska knata upp och få i mig lite frukost. Usch, någon mer en jag som hatar frukost?! :(

Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på! Kaske blir det stan? ;) Vad ska du göra? :D

Ovido - Quiz & Flashcards