Alla inlägg den 4 april 2010

Av Linnéa - 4 april 2010 21:29

Sitter och lyssnar på den här låten... Och försöker lära mig den helt utantill.. Går ganska bra eftersom att den är på svenska och inga jätte svåra ord och är ganska förutsägbar! ;)

Plus att det är min vakna med the voice idol som är mamman! Yeyy :D


Btw, så är det precis en månad sen jag var i globen och såg Tokio Hotel för andra gången irl! <3

  

Det friar vi med en sååå söt bild från Devilish-tiden! <3

Av Linnéa - 4 april 2010 19:15

O-M-G vad sorglig den var! Förstår verkligen varför Bill bölar till den. :(

Och slutet var det sorgligaste... Hahaha, ni skulle ha sett hur jag satt och böla.. (A)

Nu SKA jag faktiskt kolla igenom massa gamla bilder! Sen blir det väl mat och så ska jag och pappa fylla i massa tråkiga papper... >___<'

Yaha, är det någon som vet om det kommer något bra på tv ikväll? :D

Annars ska jag nog kolla på 2012... Fast jag vet inte om jag vågar det... *tihih*

  


Av Linnéa - 4 april 2010 15:16

Så, nu har jag precis käkat och pappa har äntligen köpt en spegel till mig! Fast den var guldig... Så jag vet inte riktigt om den kommer passa i mitt rum.


Har iallafall städat HELT frivilligt och sorterat kläder + skor! :D

Så nu ska jag kolla på The Notebook. (Mathilda hitta någon hemsida där man kunde se den på datorn.)

Får väl se om jag gråter någonting då! ;)

    

Av Linnéa - 4 april 2010 11:11

Vad skönt. Nu är statestiken som den ska, och jag är lycklig! ;D

Idag kommer jag inte göra någonting annat änn att låtsas plugga... Och istället sitta vid datorn.

My family ska typ nånstans och köpa lite möbler, men jag orkar inte följa med.

Så en väldigt tråkig dag har jag att se fram emot. >_<


Btw, så hittade jag den här riktigt ÄCKLIGA bilden -

                  

Nån som vet vad det är? O_O

Tydligen så ska det vara en mus, men det kan ju inte stämma! usch usch usch... Kolla på händerna och fötterna. Det ser ju nästan ut som en människas!? Creeeeepy,

Av Linnéa - 4 april 2010 00:41

Jag gick precis in på bloggen igen för att göra ett godnatt inlägg, och då kollar jag in statistiken och varje dag står det "0".

O-M-G. INte för att det spelar sån stor roll egentligen hur många som kollar. Men jag vill fortfarande se och kolla om statestiken kommer att gå upp, eller ner!

Och om det inte ändras så kommer jag antagligen dö eller något i den stilen.

Men nu ska jag iallafall sova.

Så PUSS HEJ!   

Ovido - Quiz & Flashcards