Alla inlägg den 28 april 2010

Av Linnéa - 28 april 2010 22:30

Vi hade ju visning i huset idag och därför låg alla mina saker i random lådor och kartonger. Nu när jag rotat runt lite däri en av lådorna så hittade massa gamla smycken som jag inte sett på år!

Sedan var de lite mera som jag hittade, men de var de lite nyare smyckerna som jag till och med använt vissa av dem nyligen... ;) 

Av Linnéa - 28 april 2010 21:01

Sorry för seg uppdatering - men mitt internet har inte funkat på 2 timmar...

Men iallafall så är jag hemma hos min mamma nu! Vi köpte med oss Sushi från "Sushi bar" som vi satt och smaska på hemma. :D

Jag gillar egentligen inte Sushi, men idag var det faktiskt riktigt gott!

  

Av Linnéa - 28 april 2010 15:32

Skoldagen har varit awesoooome! Det har inte hänt så mycket, så jag har mest suttit och snackat med Elin, Älinah och Emma! :)

Men sedan under PH-timmen hände desto mer och Elin var tvungen att dokumentera allting jag gjorde på den vita tavlan... (Hon skrev med vänsterhanden till och med) ;3

  


Nu ska jag iallafall fortsätta att packa! Min mamma kommer och hämtar mig om en stund och då ska vi ut och äta!

Mysigt :D

Ovido - Quiz & Flashcards