Alla inlägg den 7 april 2010

Av Linnéa - 7 april 2010 22:30

Någon som sett den filmen? :3

Själv kollade jag på den igår kväll och den var typ as bra!

Den var väl lite läskig, men mest för att man inte hade någon aning vad som skulle hända. :S


Iallafall, om du inte har sett den. SÅ KOLLA! :D Den var verkligen värd att se!

                    

Av Linnéa - 7 april 2010 20:37

   Nu är jag hemma i tråkiga Västerås igen. :C

Blev inte heller så mycket på stan. Tog det lite lungt och var inte inne i så många affärer heller.

Och mitt sko humör var inte på top, så det blev inga skor! ;/

Istället köppte jag:


Någon vanlig t-shirt ifrån Zara.


En Lady GaGa - Telephone t-shirt från Manhattan.

(Den ser skit ful ut sådär... Men liiiite snyggare när man har den på sig)

, Hahah XD


Sen blev det ett linne ifrån Manhattan, igen -


Och tillsist blev det lite random "smink".

Läppglans, Läppstift (HAHAHA, och nej jag använder INTE läppstift... Fick bara något ryck och ville köpa det.) Sen nagellack i svart, lila, röd/brun och vitt!


Så jaaaau :D Nu ska jag kolla på "Buffy".

Av Linnéa - 7 april 2010 13:03

Har precis gjort mig iordning och ska snart ut på stan igen.

Idag ska jag leta efter skor...

Fast jag har bara 600 spän kvar, så vi får se om jag lyckas hitta någonting för det. :3


Jaja, nu sticker jag! Bye :)  

(lol... Smygbild? :3)

Ovido - Quiz & Flashcards