Alla inlägg den 27 april 2010

Av Linnéa - 27 april 2010 21:09

Elluw! Just nu sitter jag och kollar på massa snygga skor inne på olika hemsidor!

Fick nyss lite mer pengar av pappa så jag funderar på att dra ut på stan någon dag här, och köpa  klackar till sommaren!


Här är några av mina favoriter som jag såg;


          

Nice nice! :) Men... Vet bara inte när jag ska springa på stan. Imorgon så ska jag hem till mamma. På torsdag är det min födelsedag och studiedag och på fredag så hinner jag nog inte. Ska nog hem och sedan åka för att kolla på majbrasa och sånt! ;)

Av Linnéa - 27 april 2010 15:21

Sådär! Nu är jag hemma hos min farmor och farfar igen och tänkte skriva lite om dagen.

Jag har inte jobbat speciellt mycket idag, men därimot så har jag hela eftermiddagen kollat på Arn! Har inte sett den förut, men jag tyckte ändå att den var väldigt bra! Så bra så att jag till och med blev nyfiken på 2an! O_O

Måste se den någon dag!

          

Ovido - Quiz & Flashcards