Alla inlägg den 6 april 2010

Av Linnéa - 6 april 2010 21:13

Vet inte vad jag ska skriva om, så lägger upp outfit bild för idag.


  

OMG vad mörk den belv. Men aja!

-"Övertröjan" har jag ingen aning om vart den kommer ifrån. Säkert H&M men kommer inte ihåg när jag köpte den. Antagligen länge sen.. Typ sommaren 2009!

- Den mörka halvklänningen med paljetter är iallafall ifrån New Yorker. Kommer ihåg när jag, Älinah, Johanna och Sassa köpte dem inför julavslutningen!

Jeansen kommer faktiskt ifrån den tiden under sommaren/hösten då ALLA gick runt i dessa ljusa jeans tight. Har inte använt dom sen i höstas och trodde faktiskt att de var borta, tills jag hitta dem längst in bland alla mina jeans!

- Skorna är någon Converse liknande design som jag hittade när jag testade gamla skor hemma hos mamma! Svarta, enkla och sköna! :D


Nu ska jag iallafall gå och vara social med dom andra!

Hörs imorgon? ;)

Av Linnéa - 6 april 2010 19:25

Dagen har varit as nice, och även fast det inte blev så mycket shoppande idag, men har hela imorgon på mig också! ;)

Men iallafall så hann jag köpa:

En enkel TH - tjocktröja som jag blev förälskad i. :D


Sååå... Jag var tvungen att köpa 2, men med olika motiv såklart :D

  


Sen hittade jag en skit sööööt TH gympa påse!

  


Och en TH mugg! Även fast jag aldrig dricker ur muggar/koppar... Får väl ta och börja med det nu ju! ;)

  


och för att bryta mitt Tokio Hotel mönster köppte jag ett par silverglittriga örhängen.

  

(Det är mobil bilder, så sorry för dålig kvalité)


Såååå... Imorgon ska jag försöka leta efter vaaaanliga kläder och skor! :D


Av Linnéa - 6 april 2010 19:02

Nu är Jag tillbaka i min farbrors lägenhet och väntar på att datorn ska bli ledig. Har iallafall köpt mycket Tokio Hotel saker! Woho. :'D Så jag uppdaterar snart ;) Puss så länge,

Av Linnéa - 6 april 2010 11:25

Sådär! Nu är jag inne i nån tunnel här inne i Stockholm... Det blev verkligen skit varmt i bilen, för solen lyste. (y) Så det blir nog bra väder! Ska iallafall hem till min farbror och lämna mina saker. :)

Av Linnéa - 6 april 2010 00:22

Jag skriver faktiskt det här inlägget via mobilen för att se om det funkar!Så vi får hålla tummarna att det skickas iväg nu då! ;) Iallafall, så har jag inte gjort så mycket de senaste timmarna. Har bara försökt sova... Och lekt med min katt. Kul liv, right? (a) Nu MÅSTE jag egentligen sova. D: Så jag ska nog ta och göra det... Snart! :'D Oh jag kom på... Jag kan nog inte lägga in bilder om jag gör på det här sättet. :3

Ovido - Quiz & Flashcards