Alla inlägg den 15 april 2010

Av Linnéa - 15 april 2010 21:53

Gud, någon annan som kollade på Bella&Tyra idag?

Jag tyckte att det här avsnittet var heeeelt meningslöst och inte intressant alls!

Vad tyckte ni?


Btw, så var jag inne på Facebook nyss och blev ett fan av någon klubb som hette "Vi som vill ha tillbaka Solero kulorna". Jag har inte änns tänkt på att de har slutat att sälja Solero Shots. Men kom på att jag saknar de små isglass-kulorna jätte mycket! :(

    Varför drar dem bara in de GODA isglassarna? :/

Av Linnéa - 15 april 2010 19:15

Efter en lång dag i skolan och sedan varit hos psykologen i säkert två timmar så är jag äntligen hemma!

Och vet ni vad det första jag ser när jag kommer innanför dörren är?

ATT MIN TOKIO HOTEL AFFISCH IFRÅN TYSKLAND HAR KOMMIT!

Och det bästa av allt - hon den snälla människan jag beställde ifrån skickade med en extra affisch på fyra A4 sidor!

Så, här kommer dem:

(Varning för dålig kvalitet, blev mobilbilder)

Den stooora affischen som är åtta A4 sidor!


  

Den mindre som jag helt ovetande fick med på köpet!

Snacka om bra, 2 st för endast 75 spänn! :D

Av Linnéa - 15 april 2010 10:49

Oh yeah, jag har äntligen tagit tag i både min matte och spanska!

Fast just nu så kan jag knappt tänka. Har gjort typ 4-5 hela arbetsblad om Ögat och gjort ett papper med matte och faktsikt liiiite spanska! Applåd? ;)

Nu ska vi iallafall käka lunch! Tror det blir spaghetti och köttfärssås, så idag kan jag äta!


Sen efter maten har jag någon slags Musik föreläsning, då man ska hålla på med takter och sånt... Får se hur det kommer gå!

Hej så länge! :)

Ovido - Quiz & Flashcards