Alla inlägg den 26 april 2010

Av Linnéa - 26 april 2010 19:45

Idag har jag ju haft bild och form på eftermiddagen! Men innan det så var jag hemma hos min farmor och farfar en stund.

Men iallafall så kom Åliviah på bild och formen! *yey*

               

                     Tre av de mååånga stilar Åliviah har haft! ;D


Hm.. Nu hade jag egentligen tänk att åka ut till Björnön med min käre far för att ta mig en promenad, men såg att top Model snart startar... Så jag sket it!

Av Linnéa - 26 april 2010 11:28

Hellooo, idag så är det Moderna språk dag i min skola och jag och Elin har haft en spanska lektion idag! *omg*

Kom nyss ifrån maten och innan det så var vi på en Religions föreläsning. Det var faktiskt intressant även fast jag själv inte är vidare religös. Lärde mig mycket, och det är ju bra! ;)

Nu måste jag plugga in lite mera om Kristendom, Judendom och Islam.

Bajjjjbajj! <3

Ovido - Quiz & Flashcards