Alla inlägg den 25 april 2010

Av Linnéa - 25 april 2010 21:15

Dagens humörglad :D
Dagens mående: väldigt trött
Dagens borde: PLUGGA
Dagens frisyr: Ofixat och utsläppt
Dagens klädsel: jeans, TH tröja och ballerina med liten klack
Dagens accesoarer: Stora örhängen?
Dagens smink: foundation, mascara, brun kajal, ögonbrys penna och eyeliner

Dagens parfym: DKNY
Dagens bästa: New York-bilderna
Dagens sämsta: Höll på att somna i bilen
Dagens köp: Godis nappar (A)
Dagens sysselsättning: Vart i Stockholm, åkt bil och suttit här!
Dagens låt: Du var så mycket - Sofijah
Dagens planer: Stockholm och åka hem.
Dagens materiella vill ha: SKOR.
Dagens längtan: Till Thailand.
Dagens saknad: Sommarlovet!
Dagens fundering: Hm... Hur jag ska få tag i alla bilderna ifrån festen.
Dagens beroende: Tuggummi
Dagens roligaste: Min dröm! ;D

Av Linnéa - 25 april 2010 18:17

Sådär... Har inte orkat logga in på datorn idag eftersom att jag har varit i Stockholm hela tiden, men nu är jag hemma! :)

Festen var as nice! Det kryllade av bögar i åldrarna 18 - 25 där! :D Och en annan sak var att min farbror förlovade sig dagen innan! Och jag fick veta det före alla andra men fick inte säga till nån. *mohhaah*

Här kommer lite random bilder från igår;

Dålig mobilbild på väg till Sthlm.


         

Jag har limmat på lösögonfransar som jag sedan var tvungen att klippa till lite..


         

          Nått random kort någon tog på mig som jag hittade... :3


            

                     Kl. 03.00 när de flesta gästerna gått hem. (: 


             

På hemvägen åkte taxin förbi globen! OMG jag längtar tillbaka till den 4/3 då Tokio Hotel spelade där! ;/<3


Ovido - Quiz & Flashcards