Alla inlägg den 17 april 2010

Av Linnéa - 17 april 2010 20:16

Min dag har varit massa skoj! Har ju inte träffat Anna på 3 veckor eller något!

Så idag så började vi kolla på Valentines Day - men stängde av för att den verkade väldigt dålig!

SÅ i fick en crazy idé och letade fram ansiktsmålnings färger och jag målade Anna och hon målade på mig!

            

                                      Hahahahah jaaag! ;D


            

                     Anna!!! Omg kolla hennes läppar! Wannabe Kissie? ;D


            

Och sedan, så hade hon något jätte stort pussel framme på 1000 bitar eller något, som jag bestämde mig för att lösa!

Ni kan ju gissa hur det gick... :3


Av Linnéa - 17 april 2010 19:31

Nu är mitt rum nästan helt uttömd på Tokio Hotel saker! :(

Typ min älskade TH vägg är numera tom.

Before.

   

After. 


Jag kommer antagligen inte våga sova där utan att kunna kolla vart som helst i rummet och kunna se Bill kolla på mig! ;/<3

Av Linnéa - 17 april 2010 13:26

Vaknade rätt tidigt av att min lillasyster kom in och väckte mig. TACK.

Iallafall så har jag hunnit ta ner nästan ALLA affischer / TH saker jag har i mitt rum. Snacka om att det är tomt och opersonligt där inne nu! Ni får se före och efter bilder sen...


Sedan kom Anna över! :D Ska snart över till henne igen och har ingen aning om vad vi ska hitta på. Men skoj ska det bli iallafall!

 (arkiv bild)

Lika barn leker bäst? ;)



Hörs senare!   

Ovido - Quiz & Flashcards