Alla inlägg den 20 april 2010

Av Linnéa - 20 april 2010 20:05

Nu har jag setat i två timmar och försökt gjort en ny header till bloggen, vilket inte gå bra alls! Har andvänt mig av Scrapblog.com.

Jag är klar med den, men den går inte att ladda upp här på bloggplatsen eftersom att man inte kan få den till en bild!

Någon som vet hur man laddar upp en sån eller vet någon annan bra hemsida där man kan göra sina egna "toppbilder" kan väl säga till isåfall? (:


Den ända lilla bilden som blir, är den här:   

Kul.... >___<

Av Linnéa - 20 april 2010 15:37

Hello there! Har nyss kommit hem och slängt mig på soffan med datorn i knät. Jag är så sjuuukt trött och ändå så måste jag lugga för att jag har en redovisning i Biologi det första jag har imorgon. Såååå kul!

Men iallafall så ska jag ta mig något att äta nu och glo på tv! ;D Och ikväll så kommer det några ifrån Katthemmet där vi köpte våran katt för att kolla så han har det bra samt ge oss massa bilder på honom! :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards