Alla inlägg den 8 april 2010

Av Linnéa - 8 april 2010 19:10

Nu var det länge sedan, så vi kör en till "who wore it best".

Ni kan reglerna? ;) Man ska alltså tycka till om vem som bar kläderna bäst! :D



 

                                       Blake Lively mot Georgina Chapman?

 

Jag tycker att Blake bar den bäst eftersom att klänningen såg mera "ungdomling" ut på henne. Hon såg också bekvämare ut i den än vad Georgina gjorde.

 

 

  

                Blake Lively mot Alicia Keys?

 

Det här var svårt... Men jag måste nog säga att Alicia bar den bäst. Hennes axelvaddar såg coolare ut och hennes skor passade mycket bättre till klänningen änn vad Blake's gjorde!

 

 

  

             Ashley Tisdale mot Stephanie Pratt?

 

Hmm.. Jag gillade Stephenies höfter, men ändå får Ashley vinna den här duellen. Den satt mycket bättre på henne och var tagen från en bättre vinkel. ;)

 

 

Så, vad tycker ni? Vem/vilka bar dem bäst? :D

Av Linnéa - 8 april 2010 17:13

By the way så har jag försökt att ladda upp premiär videon ifrån videofy idag.

Men det står att det inte fukar när jag väl lägger upp det... :(

Men den funkar att kolla på inne på min videofy sida men inte att lägga ut på bloggen!

GAAAAH. Vet inte hur jag ska fixa det heller >_<'


Här har ni iallafall... Den kanske funkar för er iallafall? :)

Thihihi, flumm flumm... :3

Av Linnéa - 8 april 2010 16:54

Kom hem för ett tag sedan. Har varit ute med min pappa ju! ;)

Så, först var vi på någon mysig Thairesturang och jag åt wookade nudlar med kyckling:


Sen åkte vi vidare till Björnögården som är ett litet café vid Björnön. Åt ingenting eftersom jag blev så himla mätt av maten... Men iallafall så satt vi och snacka lite. Kul kul xD


Sen skulle pappa och köpa tidningen så jag följde med in, och i kassan stod typ väääärldens sötaste kille. (FÖRUTOM Bill Kaulitz..) Hahah, men precis när det var gubben framför oss tur så öppnades en annan kassa och pappa gick dit istället. *suck* :(

Av Linnéa - 8 april 2010 12:15

Usch, nu vaknade jag vid 12-tiden igen!

Jag hatar när det händer... Man sover ju bort halva dagen! :(


Idag ska jag inte göra något speciellt. Eller, min pappa kommer och hämtar mig vid kl 1 och vi ska hitta på någonting. :3


Sååååå... Ses sen!   


Medan kan ni få små skoj hund bilder! ;)   

Awwieeeh <3

Ovido - Quiz & Flashcards