Alla inlägg den 29 april 2010

Av Linnéa - 29 april 2010 20:12

Sådär! Nu har pappa varit här och vi har käkat tårta och sånt! Sedan har jag fått lite mer pengar av min pappa. :) Men jag skulle få mera presenter av han när vi har släcktkalas nästa Lördag. :D

Jag tror att jag ska köpa en ny kamera... Men vi får se, om jag istället "råkar" shoppa upp allting... (A)

Men har funderat på att köpa den här med HD film! ;D

  

Av Linnéa - 29 april 2010 13:57

Nu har jag precis duschat och sitter här vid datorn med en tallrik med thaimat i knät! Massa gott!

Jag ska snart börja på min hemstudieuppgift, men just nu måste jag koncentrera mig på mitt Engelska brev. ;)

  

Av Linnéa - 29 april 2010 08:06

Hahah, idag fyller jag ååååår! Och är ledig! Awesome, right? :)

Iallafall så har jag inte fått mycket presenter än. Bara av mamma och min lilla syster! Så ikväll kommer pappa hit och firar också. Sedan ska jag få av den övriga släkten någon gång också. ;D

Men än så länge har jag fått detta:

Plus lite pengar, och så ska jag åka iväg och fixa bankkort som jag ska få 900 spänn på varje månad! *woho* :)


Nu måste jag iallafall börja med hemstudiedags uppgiften vi fick.

NÅGON SOM VET VAD EN BALJVÄXT ÄR!? Ô___o

Ovido - Quiz & Flashcards