Direktlänk till inlägg 1 april 2010

APRIL, APRIL!

Av Linnéa - 1 april 2010 18:45

Är det någon mer än jag som är sådär otroligt lättlurade!?

Typ hela dagen här jag gått in på bloggar och jag går på ALLTING ju.

Typ:


-En TH bloggerska hade blivit lurad på en annan blogg att Prinsessan Madeleine var otrogen mot Jonas tillsammas med Gustav Schäfer. (trummis i Tokio Hotel)


-Falsksanning har nu avslöjat vem hon är och tydligen så är hon Amir och Alexandras kompis - Rosanna! Fast jag är fortfarande lite osäker på om det är är ett aprilskämt.. Jag menar, Varför inte?! Hon om någon måste ju veta allting om alla bloggare men ändå... Man hänger väl inte ut sina vänner?  Men vi får vänta ock se tills imorgon! ;)

 

-Kissie ska nu ha blek arslet... WTF!?  Asså det kan väl inte vara sant? -.-'

 

Sen har mina kompisar försökt blåsa mig typ hela dagen >____<' Fast de kom inte på så bra "skämt"´... Så av dom blev jag inte så lurade (A)


Anyway. Har ni blivit lurade änn? ;)



 
 
Ingen bild

Mona

1 april 2010 18:56

Fin blogg! Jag har blivit lurad lite! :P
Kram

 
LEGENDEN ROSEMARIE

LEGENDEN ROSEMARIE

1 april 2010 19:32

Vad ritar du då? :)
svarar lite på kommentarer ;d
kram

http://rosemarielindberg.blogg.se

 
LEGENDEN ROSEMARIE

LEGENDEN ROSEMARIE

1 april 2010 19:50

hehe, okej låter skoj. Det är kul att rita :)

http://rosemarielindberg.blogg.se

 
Ingen bild

a.n.n.n.n.a

1 april 2010 19:59

JAG HAR INTE BLIVIT LURAD!!! :D HEHEHHE

 
karin

karin

1 april 2010 20:26

Fin blogg :)

http://kaeris.devote.se

 
Daniel Vardakis Lembke

Daniel Vardakis Lembke

2 april 2010 04:26

Glöm inte att vi kan följa varandra på Facebook om du lägger till mig, Daniel Vardakis Lembke. Glöm inte heller att lägga till min blogg i dina favoriter, kommentera & läsa varje dag! :)

http://aandd.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnéa - 23 september 2012 22:02


Hejsan allihopa som fortfarande hittar till denna blogg. Jag har tröttnat på denna sida och vill börja om på nytt igen. Så jag har faktiskt dissat bloggplatset och bytit till devote.se! Ni kan fortsätta följa mitt skrivande häääär!!   Ses vi där...

Av Linnéa - 21 juli 2012 16:50


Idag hade jag så himla tråkigt här hemma att jag faktiskt tog initiativet att möblera om mitt lilla rum. Blev mycket ljusare och luftigare så blev rätt nöjd! Tog ingen bild innan så ni kan inte jämföra resultatet, mohaha! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 18:35

Jag som inte är nån kaffemänniska blev helt kär i denna underbara dryck - kaffeslush! Det är som en gräddig isdricka med kaffesmak, aaaaapgod!...

Av Linnéa - 19 juli 2012 17:05


Nu har vi vinkat småttingarna hejdå och jag sitter kvar här med Hälge i knät! Blev ingen shopping alls här för min del. *wooops* men ska snart hit igen så det gör inget! ...

Av Linnéa - 19 juli 2012 12:55

Är i Sthlm även idag eftersom vi hade skräckfilms maraton inatt.. jag som blir så sjukt rädd när jag kollar skräckisar... Men idag är det tänkt att vi ska träffa Hälges chiuahua-syskon, söta små varelser det där! Här kommer även en suddig outfit...

Ovido - Quiz & Flashcards