Alla inlägg den 3 november 2010

Av Linnéa - 3 november 2010 17:58

Jag är äntligen hemma nu!!! Woho, rätt skönt faktiskt.

På hemvägen svängde vi in på AGA-s industriområde och köpte kolsyrad is! Ni vet sån man häller i drinkarna för att få en läskig ångrök att stiga. Såklart testade vi lite i både saft och kokhett vatten:

 

Haha det var riktigt coolt! Röken liksom svämmade över och såg ut som ett mjukt vitt täcke över bordet!

Av Linnéa - 3 november 2010 15:31

Jag är så trött på min nuvarande header och vill byta. Problemet är bara att jag inte kan fixa och trixa med photoshop och då blir allting bara dåligt!

Annars kan jag ju anväda den här!! :D *eller inte*  

Av Linnéa - 3 november 2010 13:45

Allas liv slutar inte som i sagorna.

Av Linnéa - 3 november 2010 12:54

Sitter som sagt i bilen nu... Men det är bara halva vägen kvar!

Men jag kommer nog inte dö som jag trodde - eftersom att jag har nya numret av Posh24 och en marabou polka brevid mig. Mohaha, livet e gött nu!

  

Av Linnéa - 3 november 2010 00:30

Usch imorgon bär det hem till Västerås igen efter tre härliga dagar i Helsingborg! Kan ni tänka er 8 timmar i bilen? Så skönt att det trådlösa internet funkar i bilen. Annars vet jag inte hur jag skulle klara mig!!

  

60 mil. Jag längtar. 

Skapa flashcards