Alla inlägg den 11 november 2010

Av Linnéa - 11 november 2010 21:00

Nu ska jag glo på "Du, jag och Dupree" som sänds på 6:an. Måste även träna spanska inför redovisningen imorgon... Ska ju skriva ett helt vykort på spanska!

  

Av Linnéa - 11 november 2010 17:36

Vet ni vad jag har för stort uppdrag på lördag? Jo, jag ska jobba! Haha, det är Annas mamma som ska ha fest och jag, Anna, Nojjan, Sandra + några till ska vara servitriser. Då måste jag ha vit tröja och svarta byxor... Så här har vi en liten enkel men snygg klädkombination som skulle passa:

  

Av Linnéa - 11 november 2010 15:57

Den här veckan har ju gått jättesnabbt... Nu har vi bara den jobbigaste dagen kvar. Fredagen - då jag ska redovisa spanska(!) och ha något bedömningsseminarium om den industriella revolutionen...


På idrotten idag var det som sagt badminton... Ganska roligt, men blev så himla törstig efteråt. Så jag och Älinah köpte varsin take away-chocklad även fast det var absolut förbjudet enligt idrottslärarna... Då brände jag iallafall min tunga och det gör fortfarande jätteont! :(

  

Av Linnéa - 11 november 2010 09:15

På min skola har vi idrott en gång i veckan. Haha slöaste ungarna ever..  Jag är inte så förtjust i dessa gympapass. Men är det någonting jag gillar så är det badminton som jag antagligen kör just nu! (Detta är ett tidsinställt inlägg.)  


Skapa flashcards