Alla inlägg den 17 november 2010

Av Linnéa - 17 november 2010 17:37

Imorgon är det hemstudiedag = man får vara hemma och arbeta istället! så jag kommer att ta mig en lååång sovmorgon och göra lite det jag har lust med.

Lov var väl lite att ta i... Men hemstudiedag var lite svårt att stava till med enbart en hand.

Av Linnéa - 17 november 2010 14:15

Vad hände? Hur kom jag hem så snabbt?! Det kan vara för en viss liten pappa som skjutsade mig... Men jag vet inte helt säkert.

Dagen har varit alla tiders och jag har hunnit gått på två föreläsningar om både ångmaskinen och om demografi(?).

 

På eftermiddagssamlingen fick vi sätta oss i tre små grupper och svara på massa frågor.. Såsom vad man ville arbeta som, vad man var rädd för och andra saker som man inte visste om andra innan!   

Ovido - Quiz & Flashcards