Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Linnéa - 20 juli 2010 22:16

Hallå på er! Jag sitter här och kollar på filmen "En förtrollad romans" på 3:an... Eller det är reklam just nu så jag passar på att blogga så länge.

Jag har börjat kolla på den här filmen 2 gånger förut, men aldrig sett färdigt den. Men den här gången ska jag verkligen kolla igenom hela filmen. Jaja - nu bärjar det snart igen!

                               

Av Linnéa - 20 juli 2010 20:29

Såhär ligger det till - att på torsdag så ska jag till Borlänge. Först ska jag hit:

     

                                                  
    Oj oj oj... (?)


Och sedan blir det förhoppningsvis lite shopping i "Kupolen" vilket är ett stort köpcenter i Borlänge.

                  


                                                Sp
ännande, right? ;)

Av Linnéa - 20 juli 2010 19:49

Nu har jag precis surplat i mig min Österrikiska soppa och är mätt och belåten! Och för er som inte vet vad Frittatensuppe är så kommer en liten fakta ruta om soppan! Nejdå... Men det är som vanlig buljong och istället för att ha i pasta - så är det små pannkaksbitar i. Det går typ knappt att förklara - men gott är det!

  

Av Linnéa - 20 juli 2010 15:25

Den nya H&M höst katalogen landade precis i brevlådan och såklart började jag kika i den direkt! Kläderna var inte så imponerande och men blev rätt depp när man insåg att det var HÖST kläder. (Sommaren är ju snart slut...)

Men det roliga var att i ett uppslag så poeserade Top Model - Fo! Ni vet hon den korta med fräknar som var med för några säsonger sedan?

         

         Nu ska jag kolla vidare efter iallafall någonting köpvärt. Seee yah!

Av Linnéa - 20 juli 2010 14:53

Just nu sitter jag nerkrypen i soffan med datorn i knät och kolla på filmen "Bandslam". Hade aldrig hört talas om den innan jag hittade den i filmhyllorna. Det är nog rätt mycket kvar av filmen - men än så länge har den varit rätt OK. Det trodde jag faktiskt inte - eftersom att Vanessa Hudgens var med.

                        

Av Linnéa - 20 juli 2010 13:00

Oh herregud vad länge sedan det var jag körde "Lälläh Hissar och Dissar" så det är verkligen dags att ta itu med mitt lilla avbrott nu. Och kom igen - släng in lite skoj kommentarer också!

 

Lälläh Hissar:


+ Min kamera. Jag förstår inte hur jag klarade mig utan en kamera så länge?! Min kamera är helt perfekt - eftersom att den är så himla liten och smidig. Väldigt lätt att ta med sig överallt och tar riktigt bra bilder. (Sedan att den är rosa gör den ju inte sämre...)

  

+ Skåne. Det är som Sveriges egna semesterställe. Det finns ju både hav och skog - vilket är perfek för alla. Men alldra härligast med Skåne måste ju vara mormor och morfars pool. *haha*

    


 

Lälläh dissar:


- Äckliga kryp. På sommaren dyker både det ena och det andra upp när man absolut inte vill det. Äckliga spindlar, fästingar och bromsar är bara några av de kryp som äcklar mig något enormt.

  


- Kort ledighet från skolan. Visste ni att man bara får ta ledigt 10 dagar per läsår när man går i grundskolan? Det är ju helt sjukt lite... Jag hade hoppats på iallafall 2 veckor. Annars kan man ju knappt åka utomlands!


Av Linnéa - 20 juli 2010 11:57

Godmorgon på er! Idag ska jag bara vara hemma och slappa. Pappa, hans tjej och min syrra ska ut till Ängelsberg - en liten by utanför Ramnäs - för att fika och kolla in "staden". Men jag hoppar över det. Har faktiskt redan varit där, fast för länge sedan.

             

Hm, jag tror jag ska försöka vinna tillbaka mina bloggläsare nu istället! Jag hade över 2 500 unika bloggläsare/månad förut ju!

Ovido - Quiz & Flashcards