Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Linnéa - 29 juli 2010 22:43

Jag förstår inte vad som är felet med våran TV men nu har tv3 börjat dampa! Hela bilden hackar och man hör knappt vad som sägs. Förmodligen så är det tack vare åskovädret som drog in över lilla Västerås tidigt imorse...

Så tack vare åska och blixtrar så kan jag inte kolla på Sex and the city.

CRAAAAAAP. *dör*

  

Av Linnéa - 29 juli 2010 19:08

Mohaha - sorry för att uppdateringen blev som den blev men jag har faktiskt hälsat på min goda vän Petra ute på landet! Jätte kul hade vi det faktsikt. Och som grädde på moset så kollade vi i gamla skolkataloger där jag såg min låtsas brorsa som liten! Jag höll på att skratta ihjäl mig. Han var ju knappast sig lik, om man säger så...


Sedan har vi också gått igenom heeeela "Hitta Nemos" bonus material.

"Jag heter Doris, inte Boris och jag är en vegetarian."

                

Gammal bild! Hahah petra har en strut och Linnéa har en påse på hövvet. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards