Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Linnéa - 10 juli 2010 19:22

Igår var jag och hälsade på min lilla kusin igen! Nu är hon lite över en månad gammal och till och med sötare än förra gången!

              


Efter att ha varit där så åkte vi till Väla (ett stort köpcenter med 110 butiker) och köpte lite grejer;

                

                                         En enkel bikini ifrån H&M! :)


                

Sedan hittade jag denna bikini också gjort i jeans tyg! Då kände jag mig lite tvingad till att köpa den för att den var så cool. Men den var as ful insåg jag när jag kommit hem...


              

En mönstrad klänning ifrån BikBok... Den ser ut som en lång tröja, men är faktiskt riktigt snygg när man har den på sig.

Tillsist så köpte jag lite underkläder och tre nya böcker! Jag läser jätte mycket på sommaren eftersom att det är så tråkigt att hela dagarna bara ligga och sola... Men när man läser samtidigt som solen steker en levande så blir det massa kulkul! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards