Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Linnéa - 23 juli 2010 23:36

Hey everyone! Jag tittade precis klart på filmen "I taket lyser stjärnorna". Alla har säkert redan sett den vid det här lagret. Jag med. Så det var antagligen 6:e gången jag kollade igenom den.

Och faktiskt - den här gången grät jag mer än vad jag någonsin gjort över denna film! Men den är så sjukt sorglig. Och jag sätter mig in i Jennas roll och tänker hur det skulle vara om det var min mamma som skulle dö istället.

  

Av Linnéa - 23 juli 2010 21:30

Min lillasyster visade mig den här videon precis. Så klockren! Iallafall för oss som är Team Jacob... ;)

Av Linnéa - 23 juli 2010 20:45

En av de tråkigaste sakerna som finns här innom bloggvärlden måste definitivt vara att läsa en okänd "dagboksblogg". Och särsklit när det inte finns några bilder i inlägget!

För att inte folk ska dissa min blogg så slänger jag alltid in en passande bild. Tycker personligen att det lyfter inlägget och får folk att läsa också.

  

Vad tycker ni, är det roligare att läsa om det finns bilder i inlägget eller inte?


Av Linnéa - 23 juli 2010 18:44

Jag körde den här "leken" en gång förut och det var rätt spännande. Så vi kör det en gång till tycker ja'!

Sååå... Känner ni igen kändisarna när de var små?

Madonna är sig lik! Någon som verkligen brås på sin mamma är Madonnas dotter Lourdes: (klicka på bilden om ni vill se.)


Även fast jag inte gillar Miley Cyrus så måste jag erkänna att hon var sjukt söt som liten!


Jag lyckades googla fram bilder på Lady Gaga as a child. Ingen fröjd för ögat kanske?

Av Linnéa - 23 juli 2010 17:30

Jag funderar nästan på att köra en frågestund någongång. Inte för att jag tror att jag kommer få några frågor att svara på... Men det skulle vara så kul!

Jag älskar faktiskt frågor/kommentarer och blir överlycklig när det inte bara står "Fin blogg. Kolla gärna in min!" som folk skickar till alla bara för att få mera besökare.

  

Men jag vet inte hur det blir med frågestunden... Haha vi får se! :D

Av Linnéa - 23 juli 2010 16:11

Ber så mycket om ursäkt för sämst uppdatering. Men än en dag har jag inte varit hemma. Istället så åkte vi till hamnen och tog en glass. (igen) Blev samma smaker som förra gången - bestående av choklad och mint chocklad. Det var riktigt gott.


Men nu till saken. När vi åkte bil så lyssnade jag på "Humanoid city live" som spelades in i Milano på en TH konsert. Och gud så arg jag blev på de italienska fansen! Man hörde knappt någonting ifrån dem, medan vi som såg Tokio Hotel live i Stockholm skrek tills vi chippade efter andan!

                                    4/3 - 2010 = Oförglömligt.

Av Linnéa - 23 juli 2010 11:04

Kenza. Jag har hittat ännu ett höst tecken(!) DET ÄR ENDAST 17 GRADER UTE! Fy, Usch och Blä... Hösten kommer långsamt smygande och sommaren drar iväg någon annanstans. *haha*

Vad blir det imorgon? -6 och frost på marken kanske?

  


Men iallafall. Idag har jag inga speciella händelser inplanerade inför dagen... Kanske åka till Ikea och kolla på en ny byrå till mig? Och sedan om jag samlat mod så måste jag kolla på Tokio Hotels nya live dvd!

Ovido - Quiz & Flashcards